#243: Prośba dra Jana Pająk do czytelników tego bloga – potrzebne mi są wasze modlitwy

Motto: „Ja mogę NIE zgadzać się z tym co twierdzisz i w co wierzysz oraz mogę spędzić swe życie aby przeciwko temu walczyć, jednak jednocześnie uczynię wszystko co w mojej mocy abyś miał prawo do wyrażenia swoich opinii i wierzeń w sposób publiczny bez doświadczania z tego powodu jakichkolwiek prześladowań czy zewnętrznie zadawanych ci cierpień.”

W sobotę dnia 20 września 2014 roku odbędą się w Nowej Zelandii wybory do sejmu. Korzystając z dobrodziejstw demokratycznego procesu jaki panuje w tej mojej drugiej ojczyźnie, postanowiłem że poprzez wystawienie pod głosowanie swojej kandydatury na posła do sejmu, zaoferują swoją wiedzę i doświadczenie życiowe, aby pracowały one dla dobra wszystkich mieszkańców tego miodem i mlekiem płynącego kraju. Spełniam bowiem wszystkie kryteria wymagane aby zostać zatwierdzonym do owych wyborów jako tzw. „niezależny” kandydat – tj. kandydat który NIE reprezentuje sobą żadnej partii politycznej. Postęp swoich przygotowań do tych wyborów zamierzam systematycznie raportować czytelnikom z pomocą swojej strony informacyjnej o nazwie „pajak_do_sejmu_2014.htm”, dostępnej, między innymi, pod adresami przytoczonymi na końcu tego wpisu – np. pod adresem http://totalizm.com.pl/pajak_do_sejmu_2014.htm . Proszę jednak odnotować, że owa strona NIE jest jeszcze oficjalną stroną mojej kampanii wyborczej. Wszakże zgodnie z harmonogramem owych wyborów oficjalne i ostateczne zatwierdzenie listy kandydatów do wyborów odbędzie się pomiędzy dniami 20 a 26 sierpnia 2014 roku. Zanim więc owo zatwierdzenie nastąpi, ja mogę jedynie upewniać każdego, że mam zdecydowany zamiar wystawić swoją kandydaturę do tych wyborów, że czynię wszystko co w mojej mocy i co jest wymagane aby kandydatura ta została oficjalnie zatwierdzona przez komisję wyborczą, oraz że spełniam wszystkie wymogi nakładana na kandydatów. Niemniej narazie kandydatem takim ciągle oficjalnie jeszcze NIE jestem – podobnie jak oficjalnie kandydatami też jeszcze NIE są wszyscy inni przyszli kandydaci na kórych wyborcy będą głosowali w owych wyborach.

Oczywiście, na moją niekoszyść działa wiele czynników. Przykładowo, nigdy NIE uczestniczyłem w kampanii wyborczej do sejmu, język kampanii jaką będę prowadził NIE jest moim językiem ojczystym, NIE mam pieniędzy nawet na wydrukowanie ogłoszeń – stąd moja kampania musi być „zero-dolarowa”, itd., itp. Ponadto, od 26 sierpnia 2014 roku, kiedy to zgodnie z harmonogramem wyborów zatwierdzenia kandydatów będą zakończone, aż do daty wyborów w dniu 20 września 2014 roku, pozostanie zaledwie około 3 tygodnie czasu. Na przekór więc, że wówczas mam zamiar szybko przeredagować swoją stronę informacyjną o nazwie „pajak_do_sejmu_2014.htm” na stronę swojej kampanii wyborczej, oraz oficjalnie zainicjować swoją kampanię wyborczą, ciągle jest to zbyt mało czasu aby kandydat-nowicjusz, taki jak ja, miał wystarczający czas na faktyczne zrealizowanie swojej kampanii wyborczej i na danie znać wyborcom o swoim istnieniu oraz o celach i zamiarach jakie starał się będzie realizować w przypadku gdyby został wybrany. A wybory do sejmu zawsze mają bardzo silnych i szeroko znanych kandydatów, z jakich niektórzy już “zjedli sobie zęby” na wygrywaniu kolejnych wyborów, jacy dysponują wymaganymi funduszami na prowadzenie kampanii wyborczej docierającej do wszystkich wyborców, oraz jakich popierają szeroko znane partie polityczne. Stąd dla bazpartyjnego nowicjusza takiego jak ja, jest praktycznie niemożliwe aby wygrać wybory jeśli zacznie się informować wyborców o swoim istnieniu, celach i zamiarach dopiero po 26 sierpnia 2014 roku. Dlatego już obecnie udostępniam wszystkim zainteresowanym wskazywaną powyżej moją strone informacyjną o nazwie „pajak_do_sejmu_2014.htm”. Ponadto, zwracam się też z prośbą do ciebie, czytelniku tego wpisu, o dopożenie mi w przygotowaniach do owych wyborów. Wykaz sposobów na jakie możesz mi dopomóc podałem w punkcie #C2 owej powyżej wskazywanej mojej strony informacyjnej.

Ci z czytelników którzy poznali już wcześniej tematy i przedmioty moich badań naukowych, wiedzą zapewne że jestem pierwszym naukowcem, który formalnie udowodnił istnienie Boga – który to dowód opisuję też zresztą we wskazywanej powyżej mojej stronie informującej o wyborach, podając tam nawet linki do odpowiednich publikacji. Czytelnicy ci wiedzą więc też zapewne, że ja jestem pewien istnienia Boga i że uważam siebie, oraz wszelkie swoje działania, jako rodzaj służby dla Boga. Dlatego, końcową prośbą jaka mam do ciebie czytelniku tego wpisu, co do której liczę iż ją wypełnisz, jest abyś szczerze i z duchową motywacją proszenia Boga, zmówił modlitwę o powodzenie moich zamierzeń związanych z opisywanymi tu wyborami (oczywiście jeśli twój światopogląd zezwala ci na zmówienie takiej modlitwy). Zmówić tę modlitwę możesz czytelniku albo poprzez uważne przeczytanie (jednak z duchowym nastawieniem, iż to co czytasz reprezentuje także twoją własną prośbę do Boga) tekstu modlitwy jaki przytaczam na końcu tego wpisu, albo też poprzez podobnie duchowo nastawione przeczytanie tekstów dwóch modlitw jakie opublikowałem w punktach #B1 i #M3 wskazywanej w tym wpisie mojej strony o nazwie „pajak_do_sejmu_2014.htm”. Oto więc tekst modlitwy jaką bardzo prosiłbym zmówić dla poparcia moich zamierzeń, celów i wysiłków:

Boże, jeśli NIE koliduje to z Twoimi nadrzędnymi celami i planami, wówczas gorąco proszę abyś wsparł swoją boską mocą realizację zgodnej z Twoją wolą części celów i zamiarów Twojego Boże sługi, Jana Pająk – autora strony wyborczej o nazwie „pajak_do_sejmu_2014.htm”.
Amen.

* * *

Powyższy wpis informuje o moich zamiarach oficjalnego wystawienia swej kandydatury w tegorocznych wyborach do sejmu NZ – opisanych na stronie informacyjnej o nazwie „pajak_do_sejmu_2014.htm” (aktualizacja z dnia 25 marca 2014 roku, lub później). Stąd zrozumienie niniejszego wpisu byłoby nawet bardziej efektywne z tamtej strony internetowej „pajak_do_sejmu_2014.htm”, niż z niniejszego wpisu – wszakże na owej stronie działają wszystkie (zielone) linki do pokrewnych stron z dodatkowymi informacjami, tekst zawiera polskie literki, użyte są kolory i ilustracje, zawartość jest powtarzalnie aktualizowana, itp. Najnowsza aktualizacja strony „pajak_do_sejmu_2014.htm” już została załadowana i udostępniona wszystkim chętnym m.in. pod następującymi adresami:
http://www.geocities.ws/immortality/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://morals.mypressonline.com/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://artefact.uhostall.com/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://bobola.net78.net/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://cielcza.iwebs.ws/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://totalizm.com.pl/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://tornado.fav.cc/pajak_do_sejmu_2014.htm
http://pajak.org.nz

Każdy adres z totaliztycznymi stronami – w tym również każdy z powyższych adresów, powinien zawierać wszystkie totaliztyczne strony, włączając w to strony których nazwy są wskazywane w niniejszym wpisie. Stąd aby wywołać dowolną interesującą nas totaliztyczną stronę, wystarczy tylko nieco zmodyfikować jeden z powyższych adresów. Modyfikacja ta polega na zastąpieniu widniejącej w tym adresie nazwy strony „pajak_do_sejmu_2014.htm”, nazwą owej innej strony którą właśnie chce się wywołać. Przykładowo, aby wywołać sobie i przeglądnąć stronę o nazwie „god_proof_pl.htm” (tj. strony z moim formalnym dowodem naukowym na istnienie Boga) np. z witryny o adresie http://energia.sl.pl/pajak_do_sejmu_2014.htm , wówczas wystarczy aby zamiast owego adresu wpisać w okienku adresowym wyszukiwarki następujący nowy adres http://energia.sl.pl/god_proof_pl.htm – jaki powstanie w wyniku jego zmodyfikowania w opisywany tu sposób .

Zauważ także, że pełny wykaz (oraz linki) do totaliztycznych tematów dyskutowanych na najróżniejszych forach internetowych, jest podany w punkcie #E2 strony o nazwie „faq_pl.htm” – również dostępnej pod każdym z adresów wyszczególnionych powyżej. Punkt #D9 owej strony „faq_pl.htm” opisuje też światowy serwis gazetowy, w którym można sobie poczytać sporo artykułów na jakie ja się powołuję na swoich stronach – szczegółnie jeśli artykuły te zostały opublikowane na stronie A1 (tj. tytułowej) tych gazet, jako że ów serwis zezwala na bezpłatne przeglądanie stron tytułowych z niemal wszystkich gazet świata.

Warto też wiedzieć, że niemal każdy NOWY temat jaki ja już przebadałem dla podejścia „a priori” nowej „totaliztycznej nauki” i zaprezentowałem na swoim blogu, w tym i niniejszy temat, jest potem powtarzany na wszystkich lustrzanych blogach totalizmu które ciągle istnieją (powyższa treść jest tam prezentowana we wpisie numer #243). Kiedyś istniało aż 5 takich blogów. Dwa ostatnie blogi totalizmu, jakie ciągle nie zostały polikwidowane przez przeciwników „totaliztycznej nauki” i przeciwników wysoce moralnej „filozofii totalizmu”, można znaleźć pod następującymi adresami:
https://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.blox.pl/html

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pająk

Odpowiedzi: 2 to “#243: Prośba dra Jana Pająk do czytelników tego bloga – potrzebne mi są wasze modlitwy”

  1. sun7port Says:

    lepeij pan przyjedz do polski do sejmu , korwinek niedlugo dorwie sie do wladzy wojna na wschodzie z Panem bylo by ciekawiej. mysle ze z korwinkiem by sie pan dogadal

  2. sun7port Says:

    jak pan sie zdecydujesz do sejmu w polsce to sie deklaruje agitować za pana kandydaturą

Możliwość komentowania jest wyłączona.


